REGULAMIN

Polityka Prywatności

WARUNKI I ZASADY SKLEPU INTERNETOWEGO

Privacy Policy

TERMS AND CONDITIONS OF THE ONLINE STORE

WARUNKI I ZASADY SKLEPU INTERNETOWEGO

Niniejsze warunki i zasady określają zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem www.miszadot.pl.
Sprzedający to:
INFLEX Marek Augustyn, z siedzibą w Trzebini, ul. Polna 26
Zarejestrowany pod NIP: PL6311645736, Regon: 240534603,
zwany również zamiennie „Usługodawcą”.
Kontakt z Usługodawcą można nawiązać za pomocą poczty elektronicznej:
miszadot@gmail.com

Artykuł 1
Definicje

  1. Regulamin – niniejszy regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204, ze zm.).
  2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, mająca zdolność do czynności prawnych, która składa Zamówienie w Sklepie Internetowym na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.
  3. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, korzystająca ze Sklepu Internetowego w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  4. Usługodawca – podmiot świadczący usługi sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  5. Przedmiot transakcji – Towary wymienione i opisane na stronie internetowej Sklepu Internetowego.
  6. Towar – rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie Internetowym, której dotyczy Umowa Sprzedaży.
  7. Usługa dodatkowa – usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta poza Sklepem Internetowym w związku z charakterem sprzedawanych Towarów.
  8. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.
  9. Sklep Internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.miszadot.pl, za pośrednictwem którego Klient może złożyć Zamówienie.
  10. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
  11. System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych przez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego.

Artykuł 2
Zasady ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.miszadot.pl.
  2. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji Zamówienia.
  3. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.
  4. Wszystkie Towary oferowane w sklepie są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  5. Klient zobowiązany jest do niedostarczania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujące przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich.

Artykuł 3
Warunki techniczne

  1. Sklep wykorzystuje pliki typu cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowiące dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika Sklepu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny serwisu internetowego, z którego pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer do zapamiętania informacji o Użytkownikach. Pliki cookies używane są w celu:
  • uwierzytelniania, w tym identyfikacji zalogowanego użytkownika,
  • weryfikacji i rozwoju swojej oferty serwisów i usług,
  • udostępniania spersonalizowanych świadczeń na rzecz Użytkowników, w szczególności w celu uniknięcia wielokrotnej prezentacji tej samej treści temu samemu Użytkownikowi,
  • tworzenia statystyk dla potrzeb Administratora, w tym w ramach współpracy z zewnętrznymi podmiotami;
  • na potrzeby serwisu społecznościowego Facebook. Używając przycisku Lubię, użytkownik loguje się w serwisie Facebook, w którym obowiązują zasady ochrony prywatności firmy Facebook. Z zasadami tymi można zapoznać się na stronie http://pl-pl.facebook.com/help/cookies
  • stosowania reklam displayowych w oparciu o Google Analytics w zakresie usługi remarketingu. Użytkownik może zablokować usługę Analytics dla reklam displayowych oraz dostosowywać reklamy w sieci reklamowej Google w za pośrednictwem Menedżera preferencji reklam na stronach Google.
  • stosowania reklam displayowych w oparciu o RTB HOUSE w zakresie usługi remarketingu. Użytkownik może zablokować tę usługę dla reklam displayowych oraz dostosowywać reklamy w tej sieci reklamowej za pośrednictwem linku http://rtbhouse.com/privacy.php.
  1. Użytkownik korzystający z Sklepu wyraża zgodę na umieszczenie plików cookies na jego urządzeniu końcowym.
  2. Usunięcie plików cookies przez Użytkownika może powodować prezentowanie odmiennej treści Sklepu Użytkownikowi, jak również doprowadzić do utraty możliwości korzystania z niektórych funkcji Sklepu.
  3. W celu zarządzania ustawieniami cookies, wybierz z listy przeglądarkę internetową, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami: Internet Explorer, Chrome, Safari, Firefox, Opera. Urządzenia mobilne – każde urządzenie może tę funkcję obsługiwać w inny sposób. Zachęcamy do zapoznania się z opcjami prywatności w dokumentacji na stronie internetowej producenta urządzenia mobilnego

Artykuł 4
Składanie zamówieńe

  1. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych są cenami brutto podanymi w złotych polskich. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki.
  2. Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową/telefonicznie/drogą mailową.
  3. Zamówienia składane poprzez stronę internetową można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
  4. Zamówienie jest skuteczne, jeśli Klient prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe, w tym dokładny adres, na który Towar ma być wysłany, oraz numer telefonu i adres e-mail.
  5. W przypadku gdy podane dane nie są kompletne, Sprzedający skontaktuje się z Klientem. Jeśli kontakt z Klientem nie będzie możliwy, Sprzedający ma prawo do anulowania Zamówienia.
  6. Klient w procesie składania zamówienia może wyrazić wolę otrzymania faktury, która może zostać załączona do wysyłanej przesyłki lub przesłana drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail w postaci elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak: faktury z załącznikami, faktury korygujące z załącznikami i formularze. Niniejsza zgoda uprawnia Sprzedającego również do wystawiania i przesyłania faktur w formie elektronicznej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2012 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej. Jeśli klient chce otrzymać fakturę, musi to zgłosić tuż przy składanym zamówieniu w miejscu „Uwagi”, tam należy wpisać dane potrzebne do wystawienia faktury. Późniejszy wybór faktury nie będzie już możliwy.
  7. W trakcie składania Zamówienia Klient może wyrazić zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie danych Sklepu Internetowego Sprzedającego w celu ich przetwarzania w związku z realizacją Zamówienia. W przypadku udzielenia zgody, Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
  8. Klient może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez system w celu ułatwienia procesu składania kolejnego Zamówienia. W tym celu Klient powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego konta. Login Klienta to podany przez niego adres e-mail. Hasło jest ciągiem znaków ustalanych przez Klienta. Hasło Klienta nie jest znane Sprzedającemu i Klient ma obowiązek zachowania go w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich.
  9. Po złożeniu przez Klienta skutecznego zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź ze sklepu potwierdzającą otrzymanie zamówienia.
  10. Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatności przelewem lub momentem dokonania zamówienia w przypadku płatności kartą.
  11.  

Artykuł 5
Koszty i termin wysyłki

  1. Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia lub podany telefonicznie albo drogą mailową. Sklep poinformuje Klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.
  2. Towar jest dostarczany za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej.
  3. Przesyłka dostarczona jest zgodnie z terminem podanym przy każdym Towarze na stronach serwisu. Przy wyborze opcji płatności „przelew” lub „PayPal” do czasu podanego na stronach serwisu należy doliczyć czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu (zwykle 1-2 dni robocze).
  4. Klient jest obciążany kosztami dostawy (wysyłki) określonymi w cenniku transportu.
  5. Ceny podane są indywidualnie, zależnie od wielkości i ciężaru przesyłki. Cena widnieje przy złożonym zamówieniu lub po wcześniejszym kontakcie ze sprzedawcą.
  6. Termin realizacji zamówienia jest indywidualny; informacja o realizacji zamówienia widnieje w koszyku przy zamówionym produkcie. Zazwyczaj wysyłka następuje do 7 dni roboczych, jeśli towar jest na stanie, jeśli to towar na indywidualne zamówienie, czas jest określany indywidualnie.
  7.  

Artykuł 6
Płatności

Na każdy sprzedany towar sprzedawca wystawia fakturę. Płatność za zamówiony towar może nastąpić za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych lub przelewem na konto bankowe sklepu.

Artykuł 7
Odstąpienie od umowy

  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni (podstawa prawna: art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, Dz.U. Nr 22, poz. 271, ze zm.). Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres Usługodawcy.
  2. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
  3. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres Usługodawcy, uprzednio kontaktując się ze sprzedającym, email: sklep.miszadot@gmail.com
  4. Zgodnie z ustawą, możliwości zwrotu nie podlegają: świadczenia usług rozpoczęte, za zgodą Klienta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1, dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez Klienta ich oryginalnego opakowania, umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym, świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu, dostarczania prasy, usług w zakresie gier i zakładów wzajemnych.
  5. Zwrot środków nastąpi w terminie 10 dni na wskazany przez klienta w formularzu zwrotu numer konta bankowego.

Artykuł 8
Procedura reklamacji

  1. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. Klient może także przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego.
  2. Reklamacje należy składać na adres Usługodawcy.
  3. Składając reklamację, należy dostarczyć do Usługodawcy reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym, dostępnym pod adresem: sklep.miszadot@gmail.com
  4. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Usługodawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru.
  5. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności (Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego).
  6. Klient traci uprawnienia określone w pkt. 5 niniejszego paragrafu, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.
  7.  

Artykuł 9
Prywatność i poufność

  1. Firma INFLEX przykłada ogromną wagę do ochrony prywatności i poufności i jako Administrator danych chroni je i zabezpiecza przed dostępem osób nieupoważnionych.
  2. Polityka ochrony prywatności Sklepu zawarta jest w Załączniku 1 do niniejszego Regulaminu i stanowi jego część. Użytkownik, wyrażając zgodę na warunki niniejszego Regulaminu, wyraża równocześnie zgodę na sposób, w jaki Administrator traktuje dane przekazane w ramach tej polityki. Administrator nie użyje danych w żadnym innym celu. Ujawnienie danych może nastąpić z przyczyn nakazanych przez prawo.
  3. Administrator może zbierać dane dotyczące popularności i zastosowania poszczególnych Usług oferowanych przez Serwis. Dane te będą udostępniane tylko anonimowo i grupowo.
  4.  

Artykuł 10
Zmiana Regulaminu

  1. Klienci posiadający konto w Sklepie zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu za pośrednictwem korespondencji e-mail lub komunikatu zamieszczonego na stronie głównej Sklepu.
  2. Jeżeli w czasie, jaki upłynął od ostatniego logowania, nastąpiła zmiana Regulaminu Sklepu, Klient akceptuje lub nie jego postanowienia po zmianach. W przypadku braku akceptacji warunków Regulaminu, w szczególności po wprowadzeniu jego zmian, zakupy w Sklepie internetowym nie są możliwe.
  3. Klientowi, który nie akceptuje wprowadzonych w Regulaminie zmian, przysługuje uprawnienie do usunięcia konta w każdym czasie.
  4. Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian Regulaminu będą realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.
  5.  

Artykuł 11
Postanowienia końcowe

>W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 nr 22 poz. 271, ze zm.), ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176, ze zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93, ze zm.).
  • Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Sklepem a Klientami będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. nr 43 poz. 296, ze zm.).
  • Załącznik nr 1

    1. Postanowienia ogólne:
      1.1. Firma INFLEX pełni rolę administratora zgodnie z zapisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. (dalej „RODO”) w kwestii ochrony osób fizycznych, a także w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchwały dyrektywy 95/46/WE, w odniesieniu do danych osobowych Użytkowników, będących osobami fizycznymi.
      1. Przetwarzanie danych oraz jego zakres:
        Przez przetwarzanie danych rozumie się operacje i czynności wykonywane wobec danych Użytkowników, w tym szczególnie ich przechowywanie oraz analizowanie na potrzeby usług Serwisu.
        2.1. Utworzenie/Rejestracja Konta – rejestracja Konta może wymagać podania przez Użytkownika następujących danych: imię, nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-mail, data urodzenia, numer telefonu, login, numer rachunku bankowego.
        2.2. Zawieranie transakcji – Administrator, w ramach usług świadczonych przez Sklep, może przetwarzać dane osobowe Użytkowników w celu umożliwienia zawarcia umowy Sprzedaży, przesyłania wiadomości i wzajemnego komunikowania się.
        2.3. Obsługa klienta – Administrator może przetwarzać dane osobowe Użytkowników kontaktujących się z działem obsługi klienta Sklepu. Dane mogą być niezbędne do prowadzenia komunikacji i mogą być uzupełnione o dane osobowe z Konta Użytkownika.
        2.4. Formularz kontaktu – Sklep umożliwia wzajemny kontakt i w jego ramach może gromadzić dane osobowe Użytkowników. Formularz udostępniany jest w celu umożliwienia komunikacji dotyczącej Sprzedaży w Sklepie, zapytań o ofertę i działań zmierzających do zawarcia transakcji w Serwisie. Administrator może analizować i blokować wiadomości niezgodne z przeznaczeniem formularza, w szczególności jeśli mają charakter spamu lub zawierają niedozwolone treści.
        2.5. Przetwarzanie danych przez stronę WWW – gdy jest to konieczne do świadczenia usług Użytkownikowi lub stanowi uzasadniony interes Administratora lub podmiotów trzecich, Administrator jest uprawniony do przetwarzania takich danych jak: adres IP Użytkownika, lokalizacja, czas dostępu do Sklepu, adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez Użytkownika (referer link), parametry oprogramowania i sprzętu Użytkownika, numer identyfikacyjny urządzenia mobilnego oraz inne dane dotyczące urządzeń i systemów. Przetwarzanie powyższych informacji następuje podczas korzystania ze strony www. Sklepu.
      2. Cel przetwarzania danych:
        Dane osobowe Użytkowników przetwarzane są przez Administratora w celu umożliwienia korzystania Użytkownikom ze Sklepu, w tym w szczególności wykonywania wymienionych czynności:

    Privacy Policy TERMS AND CONDITIONS OF THE ONLINE STORE

    These terms and conditions define the rules for making purchases in the online store operated by the Seller at the address www.miszadot.pl.
    The Seller is:
    INFLEX Marek Augustyn, based in Trzebinia, ul. Polna 26
    Registered under NIP: PL6311645736, Regon: 240534603,
    also referred to interchangeably as the „Service Provider.”
    Contact with the Service Provider can be made via email:
    miszadot@gmail.com

    Article
    1 Definitions

    1. Regulations – these regulations. In terms of services provided electronically, the Regulations are the regulations referred to in Article 8 of the Act of July 18, 2002, on the provision of electronic services (Journal of Laws of 2002 No. 144, item 1204, as amended).
    2. Customer – a natural person, legal person, or organizational unit without legal personality with the capacity to perform legal acts, who places an Order in the Online Store under the rules defined in these regulations.
    3. Consumer – a Customer who is a natural person using the Online Store for purposes not directly related to their business or professional activity.
    4. Service Provider – an entity providing sales services via the Online Store under the terms defined in these Regulations.
    5. Subject of the transaction – Goods listed and described on the website of the Online Store.
    6. Goods – movable items presented in the Online Store, which are the subject of the Sales Agreement.
    7. Additional service – a service provided by the Service Provider to the Customer outside the Online Store in connection with the nature of the sold Goods.
    8. Sales Agreement – a sales agreement for Goods within the meaning of the Civil Code, concluded between the Service Provider and the Customer using the online service of the Store.
    9. Online Store (Store) – the website available at www.miszadot.pl, through which the Customer can place an Order.
    10. Order – a declaration of will by the Customer specifying unequivocally the type and quantity of Goods, aimed directly at concluding the Sales Agreement.
    11. IT system – a set of cooperating computer devices and software that ensures the processing and storage, as well as sending and receiving data through telecommunications networks using an appropriate terminal device for a given type of network.
    12.  

    Article 2
    General Principles

    1. These Regulations define the principles of using the online store available at www.miszadot.pl.
    2. A condition for placing an Order in the Online Store by the Customer is familiarization with these Regulations and acceptance of its provisions during the Order process.
    3. The online store conducts retail sales through the Internet.
    4. All Goods offered in the store are brand new, originally packaged, free from physical and legal defects, and have been legally introduced to the Polish market.
    5. The Customer is obliged not to provide content prohibited by law, e.g., content promoting violence, defaming, or violating personal rights and other rights of third parties.
    6.  

    Article 3
    Technical Conditions

      1. The Store uses cookies (so-called „cookies”) which are IT data, in particular text files, stored on the end device of the Store user. Cookies typically contain the name of the domain of the website from which they originate, the storage time on the end device, and a unique number to remember information about Users.
        Cookies are used for:
      • authentication, including identifying the logged-in user,
      • verifying and developing its service and offer,
      • providing personalized services to Users, in particular to avoid presenting the same content multiple times to the same User,
      • creating statistics for the Administrator, including in cooperation with external entities;
      • for the needs of the Facebook social service. By using the Like button, the user logs into Facebook, where Facebook’s privacy policy applies. These rules can be found at http://pl-pl.facebook.com/help/cookies
      • using display advertising based on Google Analytics regarding remarketing. The user can block the Analytics service for display ads and customize ads in the Google advertising network via the Ad Preferences Manager on Google pages.
      • using display advertising based on RTB HOUSE regarding remarketing. The user can block this service for display ads and customize ads in this advertising network via the link http://rtbhouse.com/privacy.php.
      1. The user using the Store agrees to the placement of cookies on their end device.
      2. Deleting cookies by the User may cause different content to be presented to the User and may also result in the loss of the ability to use certain Store features.
      3. To manage cookie settings, select from the list the web browser you are using and follow the instructions: Internet Explorer, Chrome, Safari, Firefox, Opera. Mobile devices – each device may handle this function differently. We encourage you to review the privacy options in the documentation on the website of the mobile device manufacturer.

    Article 4
    Placing Orders

    1. All prices stated on the websites are gross prices expressed in Polish zlotys. The stated prices do not include shipping costs.
    2. Orders are accepted via the website/telephone/email.
    3. Orders placed via the website can be made 24 hours a day, 7 days a week, throughout the year.
    4. An Order is effective if the Customer correctly fills out the order form and correctly provides contact details, including the exact address to which the Goods are to be sent, as well as a phone number and email address.
    5. In case the provided data is incomplete, the Seller will contact the Customer. If contact with the Customer is not possible, the Seller has the right to cancel the Order.
    6. During the ordering process, the Customer can express a wish to receive an invoice, which can be attached to the shipment or sent electronically to the specified email address in the form of an electronic image of accounting documents, in particular such as: invoices with attachments, corrective invoices with attachments, and forms. This consent also entitles the Seller to issue and send invoices electronically, in accordance with the Regulation of the Minister of Finance of December 20, 2012, on the electronic transmission of invoices, the principles of their storage, and the manner of providing them to the tax authority or tax control authority. If the customer wants to receive an invoice, they must indicate this when placing the order in the „Remarks” section where they should enter the necessary data for issuing the invoice. A later choice for an invoice will no longer be possible.
    7. During the Order placement, the Customer can consent to the inclusion of their personal data in the database of the Online Store of the Seller for processing related to the execution of the Order. In case of granting consent, the Customer has the right to access their data, correct them, and request their deletion.
    8. The Customer may use the option to remember their data by the system to facilitate the process of placing the next Order. For this purpose, the Customer should provide a login and password necessary to access their account. The Customer’s login is the email address provided by them. The password is a string of characters set by the Customer. The Customer’s password is not known to the Seller, and the Customer is obliged to keep it secret and protect it from unauthorized access by third parties.
    9. After the Customer places a valid order, they will receive an automatic response from the store confirming receipt of the order.
    10. The time to start processing the order coincides with the moment the payment is credited to the bank account indicated in the order confirmation in the case of payment by transfer or at the moment of placing the order in the case of payment by card.
    11.  

    Article 5
    Shipping Costs and Time

    1. The Goods are shipped to the address specified in the order form or provided by phone or email. The store will promptly inform the Customer about incorrectly filled order forms that prevent shipping or may delay it.
    2. The Goods are delivered by specialized courier companies or via Polish Post.
    3. The shipment is delivered within the time specified for each Goods on the service pages. When choosing the „transfer” or „PayPal” payment option, the time indicated on the service pages should be added to the time of crediting the funds to the store’s bank account (usually 1-2 working days).
    4. The Customer is charged for delivery (shipping) costs specified in the transport price list.
    5. Prices are stated individually, depending on the size and weight of the shipment. The price is displayed when placing the order or after prior contact with the seller.
    6. The order fulfillment time is individual; information about the order fulfillment appears in the cart next to the ordered product. Typically, shipment occurs within 7 working days if the goods are in stock; if the goods are for custom order, the time is determined individually.
    7.  

    Article 6
    Payments

    The Seller issues an invoice for each sold item.
    Payment for the ordered goods can be made via electronic payment systems or by bank transfer to the store’s account.

    Article 7
    Withdrawal from the Agreement

    1. A Consumer who has concluded a distance contract has the right to withdraw from the agreement without providing a reason by submitting a relevant written statement within 14 days (legal basis: Article 7(1) of the Act of March 2, 2000, on the protection of certain consumer rights and liability for damage caused by a dangerous product, Journal of Laws No. 22, item 271, as amended). This period is a deadline and counts from the day the item is released, and if the contract concerns the provision of services – from the day of its conclusion. To meet this deadline, it is sufficient to send a statement before it expires to the address of the Service Provider.
    2. In the event of withdrawal from the distance agreement, the agreement is considered not concluded. What the parties provided shall be returned in unchanged condition unless a change was necessary within the limits of normal management.
    3. The return should take place immediately, no later than within 14 days. The purchased goods should be returned to the address of the Service Provider, after previously contacting the seller, email: sklep.miszadot@gmail.com
    4. According to the law, the following services are excluded from the possibility of return: services started, with the Customer’s consent, before the expiration of the deadline referred to in Article 7(1), concerning audio and visual recordings and recorded on data carriers of computer programs after the Customer has removed their original packaging, agreements concerning services whose price or remuneration depends solely on the movement of prices in the financial market, services with properties specified by the Customer in the order submitted by them or closely related to their person, services which by their nature cannot be returned or whose object spoils quickly, delivery of press, and services related to games and betting.
    5. A refund will occur within 10 days to the bank account number indicated by the Customer in the return form.
    6.  

    Article 8
    Complaints Procedure

    1. Products have a warranty from the manufacturer, importer, or seller, valid in Poland. The warranty period for each product is specified in its description on the store’s pages. Detailed conditions for the warranty are defined in the warranty document issued by the guarantor. Most products have warranties fulfilled directly by the manufacturer’s authorized service points. Exact addresses of service points are included in warranty cards attached to products and on the manufacturers’ websites. The Customer may also conduct a complaint procedure under the Warranty through the Seller.
    2. Complaints should be submitted to the Service Provider’s address.
    3. When submitting a complaint, the complained product should be delivered to the Service Provider along with proof of purchase and a completed complaint form available at: sklep.miszadot@gmail.com
    4. The Service Provider will consider the complaint within 14 days from the date of submission. If the complaint is upheld, the service provider will repair or replace the complained goods with a new, full-value one or refund the value of the purchased goods.
    5. If the goods are inconsistent with the agreement, the Customer may demand to bring them into conformity with the agreement through free repair or replacement with a new one unless repair or replacement is impossible or entails excessive costs. When assessing excessive costs, the value of the goods conforming to the agreement and the type and degree of the identified non-conformity are taken into account (Act of July 27, 2002, on special conditions of consumer sales and amending the Civil Code).
    6. The Customer loses the rights specified in paragraph 5 of this article if they do not notify the store of the fact before the lapse of two months from the date of determining the inconsistency of the goods with the agreement. To meet the deadline, it is sufficient to send a notification before its expiration.
    7.  

    Article 9
    Privacy and Confidentiality

    1. INFLEX places great importance on the protection of privacy and confidentiality and, as the Data Administrator, protects and secures it against unauthorized access.
    2. The Store’s privacy protection policy is included in Annex 1 to these Regulations and forms part of them. By agreeing to the terms of these Regulations, the User simultaneously consents to how the Administrator handles the data provided within this policy. The Administrator will not use the data for any other purpose. Disclosure of data may occur for reasons mandated by law.
    3. The Administrator may collect data on the popularity and use of individual Services offered by the Service. This data will be shared only anonymously and in groups.
    4.  

    Article 10
    Change of Regulations

    1. Customers with accounts in the Store will be informed about changes to the Regulations via email correspondence or a message posted on the Store’s homepage.
    2. If during the time elapsed since the last login a change in the Store Regulations has occurred, the Customer accepts or does not accept its provisions after the changes. In the absence of acceptance of the terms of the Regulations, particularly after the introduction of changes, purchases in the online store are not possible.
    3. A Customer who does not accept the changes made to the Regulations has the right to delete their account at any time.
    4. Orders placed by Customers before the changes to the Regulations come into effect will be fulfilled according to the previous provisions of the Regulations.
    5.  

    Article 11
    Final Provisions

    1. In matters not regulated by these Regulations, the provisions of the Act of March 2, 2000, on the protection of certain consumer rights and liability for damage caused by a dangerous product (Journal of Laws 2000 No. 22, item 271, as amended), the Act of July 27, 2002, on special conditions of consumer sales and amending the Civil Code (Journal of Laws 2002 No. 141, item 1176, as amended), and the Act of April 23, 1964 – Civil Code (Journal of Laws 1964 No. 16, item 93, as amended) shall apply.
    2. Disputes arising from the application of these Regulations and in connection with the execution of contracts concluded between the Store and Customers shall be settled by the court competent according to the provisions on subject matter and local jurisdiction in accordance with the Act of November 17, 1964, the Code of Civil Procedure (Journal of Laws No. 43, item 296, as amended).

    Annex No. 1

      1. General provisions:
        1.1. INFLEX acts as the administrator in accordance with the provisions of the Regulation of the European Parliament and Council (EU) 2016/679 of April 27, 2016 (hereinafter „GDPR”) regarding the protection of natural persons and the processing of personal data and the free movement of such data and repealing Directive 95/46/EC concerning the personal data of Users who are natural persons.
      2. Processing of data and its scope:
        Processing of data means operations and activities performed on Users’ data, including particularly their storage and analysis for the purposes of the Service.
        2.1. Creating/Registration of an Account – registering an Account may require the User to provide the following data: first name, last name, mailing address, email address, date of birth, phone number, login, bank account number.
        2.2. Concluding transactions – The Administrator, in the scope of services provided by the Store, may process Users’ personal data to enable the conclusion of the Sales Agreement, send messages, and communicate with each other.
        2.3. Customer service – The Administrator may process Users’ personal data contacting the Store’s customer service department. The data may be necessary for conducting communication and may be supplemented by personal data from the User’s Account.
        2.4. Contact form – The Store allows mutual contact and may collect Users’ personal data as part of it. The form is made available to facilitate communication regarding Sales in the Store, inquiries about the offer, and activities aimed at concluding transactions in the Service. The Administrator may analyze and block messages that are not consistent with the purpose of the form, particularly if they are spam or contain prohibited content.
        2.5. Data processing by the website – when necessary for providing services to the User or constitutes a legitimate interest of the Administrator or third parties, the Administrator is entitled to process data such as: the User’s IP address, location, access time to the Store, URL of the previously visited page by the User (referer link), parameters of the User’s software and hardware, mobile device identification number, and other data regarding devices and systems. Processing of the above information occurs when using the Store’s website.
      3. Purpose of data processing:
        Users’ personal data is processed by the Administrator to enable Users to use the Store, particularly for performing the mentioned activities:
      • establishing and managing the User’s Account(s),
      • enabling full use of the Store, including making transactions,
      • providing account and transaction service to the User, including resolving technical issues,
      • monitoring the activity of all and specific Users, including searched keywords, posted Goods, and managing traffic in the Store,
      • contacting Users, including for the purposes of providing services, User service, permitted marketing actions through available communication channels, particularly email and phone,
      • ensuring the security of electronic services provided, including enforcing compliance with the Regulations and preventing fraud and abuse,
      • conducting research and analyses of the Service, among others, regarding the functioning of the platform, improving the operation of available services, or estimating the main interests and needs of visitors,
      • execution of sales agreements concluded in the Store,
      • handling Users’ complaints,
      • handling Users’ requests sent, particularly through the contact form,
      • performing obligations arising from legal regulations, including tax or accounting regulations,
      • ensuring payment service, performing payment of commissions from transactions in the Service, debt collection,
      • conducting court, arbitration, and mediation proceedings,
      • statistical,
      • accounting,
      • archival,
      • ensuring accountability.
      1. Sharing data
        4.1. The Administrator, after obtaining the prior consent of the User, may share Users’ personal data with other websites operated by the Administrator.
        4.2. In the case of restructuring, sale/transfer of assets partially or wholly to a new owner, Users’ personal data may be transferred to the new owner to ensure the continuity of the Store’s services.
        4.3. The Administrator does not disclose personal data to third parties, except for:
      • the need to provide information about the User to public authorities, in the fight against fraud and abuse, proceedings related to law violations, and combating violations of the Regulations.
      • cooperating entities providing services such as data storage, hosting, and logistics operators, including courier companies. In such cases, these entities are not authorized to use the data on their behalf and only for the needs of the Administrator and the Store.
        4.4. The Administrator may provide third parties with data in an anonymized form that does not identify specific Users and is used to improve displayed content in the Service, tailor advertisements, and reach Users outside the Store.
        4.5 The Seller, after obtaining the Buyer’s data from the Administrator, is obliged to fulfill all obligations resulting from this regulation and other legal provisions towards the Buyer, including ensuring the execution of their rights under the Regulation.
      1. Users’ rights
        5.1. Every User has the right to:
      • access their personal data – the User may request the Administrator to provide a catalog of personal data processed about them,
      • object to data profiling – the User may request the Administrator to disable profiling (personalization) of the Store’s offer and related marketing actions,
      • rectification, deletion, or restriction of processing, data portability, lodging a complaint with a supervisory authority, and the right to withdraw consent at any time without affecting the lawfulness of processing based on consent before its withdrawal.
        In the case of exercising the right to access their personal data, rectification, deletion, restriction of processing, objection to their processing, request for data portability, or not being subject to a decision based solely on automated data processing – the User will be informed about the actions taken regarding their request without undue delay, no later than within a month from receiving the request. The execution of the request for data portability is free of charge; however, according to GDPR provisions, the Administrator may charge a reasonable fee for providing the person concerned with information or refuse to exercise the right in cases of:
      • requesting another copy of personal data undergoing processing,
      • requesting evidently unfounded information,
      • requesting excessive information, particularly due to its repetitive nature.
        The amount of the fee mentioned above will be determined individually, will be reasonable, and its amount will consider the administrative costs of providing information, conducting communication, or taking any actions that the Administrator had to incur.
        5.2. Providing data by the User is a contractual requirement. If the User does not provide the required personal data, selected functionalities of the Store may be unavailable to the User (e.g., the possibility of registration, placing orders, contacting other Users).
        5.3. The User may contact the person supervising the processing of personal data by the Administrator electronically at the email address: sklep.miszadot@gmail.com
      1. Data security:
        The data Administrator ensures the security of the provided data. These data are particularly protected and secured against unauthorized access. Communication between the Store and Users is secured with SSL encryption on pages containing personal data.
      2. Other
        7.1 The Administrator undertakes to store the entrusted personal data of Users until the withdrawal of their consent or submission of an objection. After the withdrawal of consent, for a period corresponding to the limitation period for claims that the data administrator may raise and which may be raised against the data administrator.
    1.  
    2.  
    Shopping Cart
    Scroll to Top